četvrtak, 19. srpnja 2007.

Moj razred!!!!

Bok svima!!!!
Danas ću vam pričati o svome razredu.
Mi smo jako mali i mirni razred osim nekih.
Sada ću vam ih malo opisati.
Kao prvo naprimjer.Početi ću sa:Andreasa on je moj najbolji prijatelj.Jako je maštovit,zaigran,voli životinje,obožava gledati sci ko i ja...
Druga je Marta:ona je moja isto dobra prijateljica,voli se igrati,voli R.h.c.p,voli crtati i voli odbojku.
treća je Viktoria:ona je jako mirna,voli barbike,voli biti u tišini,igranje i mirna je jako.
Četvrta je valerija pod nadimkom Zeineba.Nju sva škola tako zove malo smiješno.Pa da je opišem:obožava barbike,neposlušna je,otresita,g_ _ _ a,nevoli se zezati...
Peti je Rene on voli:spidermane,i te druge igrčke,miran je,čudan...
I šesta sam ja:ja sam zaigrana,volim crtati,pjevati,i volim fifi...Eto to je sve o nama!!!
Koliko sam primjetila svi se volimo igrati i volimo crtati...










1 komentar:

helena kaže...

Bok helena baš ti je lijepi blog želim ti puno sreće sa njim.Tvoja sestra Jelena.